Ska försöka.

Nu har jag tänkt försöka komma tillbaka till bloggen är så mycket smidigare när man kan blogga på mobilen :)
Sitter just nu i soffan och ser the vampire diaries medans Moa ligger bredvid mig och sover.
Trodde förut att man skulle hinna blogga lite när man blev mammaledig men är så himla mycket man ska hinna med och med min lilla flicka som inte sover så mycket på dagarna, så hinner man inte så mycket heller. Men är så himla mysigt att vara mammaledig och bara få mysa med sin lilla dotter, finns nog inte så mycket som är bättre än det ♥
Dock är min lilla flicka förkylda nu och har varit det hela veckan tycker så synd om henne och skulle gärna ta den istället för henne♥


Mammas lilla björn ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått:

Trackback