Mello

Hejsan.
 
Har just sett melodifestivalen. Eller det har väll egentligen inte slutat än men orkade inte se resten eftersom tyckte inte det var någon bra med eller 7:an var väll ganska bra. Men tyckte bara att det var pinsamt vilka som gick vidare. Satt nog mer och kollade in i publiken för att se om man kände någon eftersom de var i Skellefteå. Fick ju se mamma och Roger :).
 
Moa sover nu för natten och det ska jag med göra. Man blir riktigt trött på kvällarna när det blir morgon mellan 6-7 tiden. Men jag ska verkligen inte klaga man är väll egentligen ganska bortskämd på nätterna måste jag säga. Har en riktigt duktig dotter som bara vaknar en gång på natten och ska äta. Men bara för att jag skriver ut det här så kommer hon väll vakna flera gånger.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått:

Trackback