Vaniljfudge

Hejsan.
 
Idag har jag och älsklingen varit nere på stan och kollat runt lite. Kollade lite på julklappar och bara gick runt där. Var riktigt trevligt. Hinner ju tyvärr inte gå på stan så ofta tillsammans eftersom antingen jobbar han på dagen och ja då hinner man tyvärr inte eller så jobbar han kväll och då börjar han ändå förtidigt för att hinna ner till stan. Så får passa på när han är ledig. 
 
Nu ikväll har vi det mest bara tagit det lugnt. Vi har bakat lite vanlijfudge, MUMS. Sen har vi ätit lite godis och sett nybyggarna och lite lost. Dock så kan jag inte alls äta godis nu när jag är gravid. Så gick inge vidare för mig utan nu blir det noll godis tills att graviditeten har slutat. 
 
Men nu ska jag gå och lägga mig. Klockan börjar bli ganska mycket och det är ju faktiskt en dag imorgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått:

Trackback