Trevligt med lite besök

Hejsan.
 
Igår han jag inte riktigt blogga. Min mamma kom på besök igår, så vi for ner på stan och gick och kollade lite. Jag byte ut en julklapp mot en annan. Sen blev det att fara mot Ica Maxi för vi behövde storhandla och ganska skönt att göra det när man har en bil så man slipper åka buss och byta buss med en massa mat. Så var riktigt skönt att slippa ta allting på bussen. Blev en hel del mat, dock så hade de inte packat upp så mycket julpynt så blev tyvärr inge julpynt.
Sen på kvällen blev det så att vi lagade god mat och såg lite King Kong. En riktigt bra film.
 
Idag har vi tagit det ganska lugnt. Blev en promenad till Rusta för att se om de hade tagit fram sitt julpynt och jo de hade de. Dock hade vi inte pengarna med oss, så får gå dit senare och köpa lite. För vi hittade en fin julstjärna där som vi ska i vardagsrummet. Sen blev det att skynda sig hem för att älsklingen skulle fara till jobbet. Så just nu sitter jag och bloggar lite och väntar på att älsklingen ska höra av sig när vi ska äta middag. Mne det är nog ett tag kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått:

Trackback