Står stilla

Hejsan.
 
Min blogg kommer nog stå ganska stilla i helgen. Har börjat må dåligt igen... 
Planen var att jag skulle ta bussen till Skellefteå idag men vågar inte sätta mig på en buss när man mår så dåligt. Så blir så att pappa ska komma och hämta mig idag, så då kan man stanna när man vill. 
Tur att man har en snäll familj som ställer upp när man behöver det. 
Ska bli riktigt trevligt att fara till Skellefteå, var faktiskt riktigt länge sen jag var där. Säkert över en månad sen. Så nu börjar det verkligen kännas som det är dags öven om jag inte mår så bra och knappt kommer orka så mycket. Så ska det ändå bli trevligt att träffa familjen. 
 
Men nu ska jag fortsätta att titta på Mamma Mia tills pappa kommer och hämtar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått:

Trackback