Lite avundsjuk

Hejsan.
 
Sitter just nu och tänker på vad graviditeter är olika från person till person. Min graviditet har ju inte precis varit en dans på röda roser medans andras kan vara hur bra som helst. Är faktiskt lite avundsjuk på alla som har en jättebra graviditet. Önskar jag också hade en jättebra graviditet och slapp att må dåligt hela tiden. Jag vill faktiskt också må bra och ha ork till att göra saker, men nej så blev det inte. Blir istället typ illamående jämt och speciellt när jag ligger och sitter ner så skulle helst va uppe och gå hela tiden men vem orkar det? Sen får jag hemsk halsbränna men tabletterna jag tog mot de bara växte i munnen och gjorde mig illamående så det gick tyvärr inte. Så får nu stå ut med halsbränna. Men får tänka positivt vi kommer få ut något helt underbart av det om cirka 2 månader.
 
Men ett plus med denna graviditet är absolut att jag har börjat gilla potatis, det har jag aldrig förut gillat men nu tycker jag det är riktigt gott. Har även börjat bli sugen på kroppkakor typ jämt det har jag faktiskt inte heller gillat förut. 
Dock något jag inte längre tål det är pyttepanna och det åt jag faktiskt ganska ofta förut. Något jag absolut inte tål det är chips. Går varken att äta och klarar inte ens lukten av det. Men det kanske är positivt för då äter man inte chips längre iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått:

Trackback