Ingen bra start på denna månad

Hejsan.
 
Usch vad dåligt jag är på att skriva här. Men får väll än en gång skriva att jag inte mått så bra. Denna månad har inte alls börjat bra. I måndags fick jag åka in till sjukhuset för att få dropp igen, eftersom jag inte har kunnat få i mig något.
Sen har det även hänt lite dåliga priva grejer. 
 
Sen igår var jag på MVC, där de kollade mina värden och fick lyssna på bebis hjärtljud och mätade magen. Bebisen verkar växa precis som den ska för jag ligger precis på kurvan och har gjort hela tiden :). En till positiv grej är att jag de tre senaste gångerna inte gått upp ett enda kilo så det känns ganska skönt måste jag säga. 
 
Detta är kurvan jag pratade om. Detta är dock inte min utan är en som jag snodde från herr google. Men min ser också ut sådär typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått:

Trackback