Igen dans på röda rosor, tyvärr.

Hejsan.
 
Jag vet att det är länge sen jag skrev och att mina blogg inlägg inte kommer så ofta. Tänkte berätta varför. Mina graviditet har aldrig varit en dans på röda rosor tyvärr. Utan jag har haft kraftiga illamåenden under hela graviditeten som gjort att jag åker in och ut från sjukhuset eftersom jag måste få dropp. Har även väldigt kraftig halsbränna som inte alls vill ge sig utan håller i sig hela tiden.
Nu i slutet har jag inte heller någon ork i min kropp längre känns som man inte sover någonting på nätterna även fast jag gör det. Den ända gången jag har lite energi är på kvällarna. Men det är bara jobbigt att gå runt i lägenheten.
Så därför blir det inte så många blogginlägg längre för antingen har jag riktigt kaftigt illamående, är på sjukhuset, har halsbränna eller bara inte alls orkar. 
 
Alla trodde att mitt illamående skulle gå över men tyvärr har det inte gjort det för mig och tyvärr kan det även fortsätta efter graviditetet men det tror jag knappast. Men hoppas nu att jag kan må bra ett tag så att jag iaf kan försöka att blogga lite oftare. Dock händer det inte så mycket speciellt i mitt liv just nu, är mest bara hemma och väntar på att den lille/lilla ska komma ut.

Kommentarer
Postat av: sewondiiie =)

Du är stark tjejen! :) Tänker på dig <3

2012-10-25 @ 00:46:51
URL: http://nattstad.se/sewwondie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått:

Trackback