Våfflor

Har nyss lagat middag till mig och älsklingen blev våfflor idag. Jag vet att man egentligen borde väntat eftersom det är våffeldagen den 25 mars alltså på Söndag. Men var så himla sugen på våfflor nu så att jag inte alls kunde vänta tills på Söndag. Och så kan inte jag och älsklingen äta våfflor på söndag får då ska vi äta finare middag och mysa. Händer nämligen något speciel då, säger inte vad för det är hemligt. Så det får ni veta senare.

Men nu ska jag återgå till pluggandet av paper. Känner verkligen inte för att göra det men de måste göras. Är så himla less på att plugga ibland och bara känner för att ta en paus. Men samtidigt vill jag bli klar så att man kan börja sitt liv någon gång. Känns som man inte riktigt har börjat sitt liv när man går från en skola till en annan och man inte gjort annat i sitt liv än att plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått:

Trackback