God morgon

God morgon!

Sitter just nu och pluggar inför dagens seminarium som jag ska ha senare idag eller jag har gjort det ett tag nu faktiskt och boken som vi läser är så TRÅKIG!! Vill verkligen egentligen inte läsa den men man måste väll. Vill egentligen bara krypa ner i sängen bredvid min älskling som fortfarande ligger och sover. Jag vill också SOVA!!
Men sen efter dagens seminarium är det helg för min del så då blir det att ta det lugn eller jag ska städa sen blir det att ta det lugnt.


Usch ibland saknar jag Skellefteå verkligen, eller saknar inte själva Skellefteå utan saknar personerna som bor i Skellefteå om bara alla min vänner kan flytta till Umeå så skulle det varit mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått:

Trackback