Plugg

Börjar egentligen inte förrens klockan 13.00 idag men eftersom jag inte riktigt känner mig så himla förberedd inför dagens muntliga tenta så steg jag upp kl 08.00 idag. Får väll gå och lägga mig tidigt ikväll eftersom jag somnade efter klockan 3 inatt. Men var verkligen inte trött inatt och kunde verkligen inte sova.

Men snart blir det väll att äta frukost och sedan åter gå till mitt pluggande. Dock så hinner jag inte plugga så mycket eftersom jag har en helt galen katt som gör allt möjligt just nu. Han springer runt, runt, runt i lägenheten och är helt galen. Vet inte alls vad det vart med han nu på morgonen men det blev iaf ingen lugn morgon som jag hade hoppats på.
Men nu ska jag försöka återgå till mitt pluggande, får se om det går eller om katten ska forsätta störa mitt pluggande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått:

Trackback