Promenad

Har varit ute och gått en promenad med älsklingen dock blev det väldigt kallt om öronen eftersom det blåste ganska mycket ute men blev bättre när man gick hem eftersom då slutade det blåsa. Som tur så värmde solen så det inte var så himla kallt ute forum vinden då.
Nu sitter jag här igenom och skriver på mitt paper. Känns som att det är den ändå jag skriver att jag göra. Men det tar upp stora delar av min vardag nu. Men snart ska den vara inlämnad så då slipper man skriva det nå mer känns skönt.


Ikväll blir det att mysa med älsklingen eftersom vi inte han träffas knappt och inte han fira våran 2 års dag så blir det att vi firar den idag istället. Kommer bli riktigt mysigt, vi ska se PS i love you och äta räkmackor, MUMS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått:

Trackback