Plugga och plugga

Håller på att skriva paperet, men kan säga att det går väldigt segt. Har inte alls kommit långt och vet inte riktigt vad och hur jag ska skriva det. Det är verkligen inte lätt eftersom i litteraturgenomgången får du inte ha några egna reflektion och tankar utan allt du skriver ska komma från olika böcker.... Jag gillar att länga till egna reflektioner. Men det får man icke.....
Hur ska detta gå, sist gick det bra men denna gång känns det mycket svårare. Föra gången gick det mycket lättare, jag visste vad jag ville skriva och hur jag ville skriva det. Nu känns det som jag inte vet någonting alls.


Men jag ska inte utråka er med mitt pluggande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått:

Trackback