Paper

Nu sitter jag här i full gång med mitt paper och håller på att se vilka böcker som jag ska skiva i. Eftersom idag på vårt lilla seminarium så ändrade dem hur man skulle skriva det. Nu behöver man inte 2 böcker att skriva om utan 3. Så alla blev inte så glada eftersom endel har skrivit klar och använt 2 böcker och måste därför skriva om. Skulle inte heller vara så glad kan jag ju säga. Men tur att jag inte har kommit så långt.
Har hittat jättemycket som jag ska skriva om och jättemånga böcker som jag kan använda mig av så det känns skönt. Nu ska jag bara börja... alltid det svåraste. Men det får funka.


Så här ser mitt pluggande ut idag. Sitter i sängen och pluggar, är mycket skönare än att sitta i köket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått:

Trackback