På stan med den bästa Amanda idag

Idag har jag varit på stan tillsammans med Amanda, vi gick runt på stan en stund och pratade. Var riktigt trevligt, har verkligen saknat att ha henne i mitt liv. Var så skönt att få prata med Amanda som verkligen förstår en och som känner en väldigt väll. Mina stunder med Amanda är ALLTID roliga, vi har jättekul tillsammans och har verkligen saknat dem. I have really miss u <3
Blev dock ingen shopping förutom mat. Men kanske var lika bra för när jag kom hem märkte jag att min dator har gått sönder så kanske måste skaffa mig en nya. Vilken tur man har ibland........ INTE.

Har världen underbaraste pojkvän som ligger och sover bredvid mig <3 I love u <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått:

Trackback