Oj somnade visst!

Idag efter jag hade pluggat ett tag, gick jag och la mig i sängen brevid min Älskling som låg och sov. Så råkade jag somna i 3 timmar, var inte alls så lyckat. Så inatt kommer väll jag vara pigg och inte alls vilja/kunna sova.
Blir väll att se film ikväll och bara ta det lungt.
Men blir även så att jag ska plugga lite och skriva på mitt paper eller iaf så mycket som går. Men det är verkligen inte så lätt.
Men nu ska jag försöka sätta mig ner och fokusera på mitt paper, så det blir klart någon gång. Börjar bli väldigt stressad för att det inte börjar bli klart. Men det är litteraturgenomgången som är svår och resten av det är inte så himla svårt. Iaf så tycker jag det. Men det är ju jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått:

Trackback