Min söta lilla katt

Idag har jag gått ner till stan med Älsklingen. Sen gick vi runt på stan ett tag och bara kollade runt lite. Gjorde inte så mycket speciellt där eller jag var på banken och älsklingen hyra en ljudbok för att ha i bilen när han jobbar.
Sen blev det att fara hem och tvätta för min del så nu håller jag på att tvätta. Eller väntar på att tvättmaskinerna ska bli klara så att jag kan sätta in det sista.
Medans älsklingen är och jobbar och sliter.


Jag tror vår katt har blivit galen, han ska följa med mig över allt och menar över allt. Råkar jag stänga han ute när jag är i ett annat rum än han så börjar han skrika. Och går jag iväg till ett annat rum så måste han följa med. Vet inte alls vad det har blivit med han. Men han är så söt. Nu ligger han i mitt knä så går inte så jättebra att skiva men det funkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått:

Trackback