Dagens aktiviteter

Har suttit och pluggat hela dagen för morgondagens tenta och känner fortfarande att jag inte kommer någon vart, känns verkligen inte bara måste jag säga.
Vet inte alls hur detta ska gå men ska försöka så gott jag kan iaf och om det inte går bara så får jag väll göra om det isf, värre än så är det faktiskt inte. Men skulle verkligen vara skönt att ha det bort gjort.


Har även idag planerat att fara ner till SKELLEFTEÅ den 27 April för att fara ner till Folkparken med Ida-Maria och danska och se loreen. Kommer bli riktigt roligt, känner mig verkligen peppad på det.
Nu har jag verkligen något jag ser framemot och tror verkligen att det kommer att bli en toppen kväll, för har alltid haft det riktigt roligt när jag har umgåts med Ida-Maria. Saknar dig verkligen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått:

Trackback