Besök

Hejsan!

Idag har vi haft besök har i Umeå från Skellefteå. Min brorsan, farmor och farfar kom hit och hälsade på. Var första gången farmor och farfar såg vår lägenhet, så det var riktigt trevligt.
Vi for och åt lunch på restaurang MIX och kan säga är fortfarande mät efter det så idag blir det ingen middag. Sen blev det att fara på MIO och var verkligen sugen på att göra om lägenheten. Så himla lust att bara köpa en ny soffa, men det får bli ett senare projekt. Kan säga att MIO/hermanson här i Umeå verkligen är en jättebra affär. Där kommer jag fara fler gånger kan man ju lugnt säga.


Nu ligger jag i sängen och tar det lugnt och sitter vid datorn lite. Funderar om jag ska se någon film och bara ta det lugnt. Är jättejätte trött idag och känner egentligen inte för att göra så mycket alls idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått:

Trackback