2 år med älsklingen och många mer ska det bli <3

Idag har jag och Älsklingen varit tillsammans i 2 år, 2 helt fantastiska år. På dessa år här det hänt mycket, vi har bott på älvsbacka, vi har flyttat till Obbola som ligger en bit utanför Umeå, vi har flyttat in till Umeå och bor nu i en väldigt fin lägenhet.
Blivit en hel del flyttningar för vår del, men på är glad för att det har blivit det annars hade vi ju aldrig bott här.
Dock kommer knapp jag och Älsklingen träffas idag, eftersom jag är uppe nu och börjar skolan klockan 9 och då sover han. Jag slutar där vid 14-16 tiden jag vet inte riktigt. Då börjar älsklingen han börjar klockan 15 men då ska han ta sig ner till stan och fara in till jobbet så han far ju ett tag tidigare. Så vi får fira tillsammans en annan dag.


Dem har 2 åren är de bästa 2 åren i mitt liv, och många fler ska det bli. Älskar dig så otroligt mycket, du är det bästa som har hänt mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått:

Trackback