Min helg

Hejsan.
Idag kom jag hem från att ha haft en bra helg i Lövånger. Har hänt rätt så mycket i helgen.
Älsklingen har hjälp hans mamma att klippa gräsmattan, vi grävt en rabatt, Älsklingens brorson hittade en rädd liten fågel i ladan så den hjälpa vi ut, vi har grillat, ätit mjukglass i lövånger m.m
Jag, älskligen, älsklingens kusin och hans flickvän spelade lite kubb var riktigt roligt och ja får väll skrytta och säga att jag och älsklingen vann :)
Vi har hunnit med en massa roliga saker nu i helgen. Det enda jobba var att varje 2 av 3 nätter blev vi störda av myggor, det var typ mygg invation i sovrummet så det var inte kul. Men sista natten satt vi in en sån där myggdödare så då slapp vi dem. :D
 
Kom även i helgen på en låt som jag och min syster hörde ofta när vi var små. Tänker på Mormor direkt jag hör den. SAKNAR DIG MORMOR <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått:

Trackback