Min helg

Hejsan.
Har tyvärr inte hunnit skriva något eftersom jag har haft fullt upp i helgen, har varit i Skellefteå :)
 
Fredag:
Blev det att stressa sig in till stan eller först packa väskan och sen ta bussen till Skellefteå som ännu en gång var gratis. Man kan ju inte precis klaga. 
Eftersom jag och min syrra skulle åka till Byske direkt jag kom till Skellefteå och packa ihop våra grejor vi har där. Så blev att ta med hem lite grejor som jag hade när jag var lite, lite mjukisdjur, lite julpynt och några skor. Vi var tvungen packa ihop våra grejor som vi har där eftersom vår morfar ska sälja sitt hus och flytta in till Skellefteå. Så var ritkigt trevligt att träffa både min syster, min morfar och Kiara :D
Blev även en snabbis på byskemarknaden för att äta middag, blev PIZZA <3.
 
Lördag:

Vart det en tväris in till stan för att köpa min farfars födelsedagspresent eftersom vi skulle fira han på Söndagen fast egentligen har han redan fyllt år. Sen blev det att träffa Magda en stund, var typ på riktigt 1 år sen vi såg sist. Och lika kul är det varje gång vi ses, dock kan vi inte synas så ofta eftersom hon bor i Sundsvall så är ganska långt mellan oss. 
På kvällen blev det ett dopp i bubbelpoolen och bara ha det skönt. Men just när jag hade duschat klart så kom mina kusiner och ville bubbla. Så då bubblade dem, men jag kände inte för att gå i igen efter att just ha duschat. 
 
Söndag:

Blev det att fira min farfar som hade fyllt 75 år. Så då blev det att fara till farmor och farfar där det bjöds på grillat, MUMS :D
Så var mina kusiner där, är riktigt trevligt att träffa dem. Vi träffas tyvärr inte heller så ofta eftersom dem bor i Stenungsund det är ganska nära Göteborg. Så det är en bit till dem kan man ju säga.
Sen på kvällen blev det att ta det lugnt och inte alls göra så mycket
 
Måndag:

For jag och pappa till Byske för att spela minigolf + att lunch med mina kusiner, faster, farmor och farfar, var riktigt trevligt. Dem hade gjort om minigolfbanan där sen jag var där sist så det var lite roligt. Dock blev lunchen ingen vidare eftersom den hade stått framme hela dagen så var den kall och hård. Så jag och pappa for nästan direkt efter det och köpte var sin pizza och åt i stället. Sen blev det brottom att packa för att skjutsa mig till Lövånger för att jag skulle ta Daniels mammas bil därifrån till Umeå. Och pappa skulle fara och se syrran när hon körde trav. Grattis syrran till 6 plats :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått:

Trackback