Hatar att komma på rubrik

Idag blir det eller om en stund blir det så att jag ska dra mig ner mot stan för att kolla på kläder som jag kan ha på bröllopet vi ska på i Augusti. Det är min killes kusin som ska gifta sig. Och jag känner mig lite i panik för att jag inte har hittat eller orkat lite några kläder än. Känner liksom ingen lust för att shoppa längre när man vet att magen växer och snart kan man ändå inte ha kläderna längre. 
Men men måste hitta något att ha på mig på bröllopet. Längtar verkligen tills vi sticker ner till Gotland, där bröllopet ska vara. Har aldrig tidigare varit på Gotland och alla säger att det är så himla fint. Så man kan inte annat än längta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått:

Trackback