Gårdagens sjukhus uppleveles

Hejsan.
Skrev ju att jag skulle uppdatera bloggen igår när jag kom hem från sjukhuset. Men jag orkade rent utav inte så därför blev det inte av.
Så uppdaterar nu istället. Igår var jag på sjukhuset eftersom jag har haft och tydligen fortfarande har väldigt kraftigt illamående som kommer och går i perioder. Så vanligt viss brukar jag åka in varje vecka för att få dropp eftersom jag inte får i mig någon mat eller något att dricka. Men denna gång var det 3 veckor sen därför trodde både jag och de flesta att det hade gått över men tyvärr inte.
Men nu hoppas jag verkligen det har gått över, för det börjar bli svårare och svårare för varje gång att hitta mina blodkärl, så varje gång jag åker in blir jag en nåldyna. Men iaf så har jag kommit upp i högkostnadsskyddet så från och med igår så är det gratis. Känns ganska skönt att slippa betala mellan 100-300 kr varje gång. Men dock börjar jag känna att jag varit in för ofta eftersom jag har kommit upp till högkostanadsskyddet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått:

Trackback