Gårdagen

Hejsan.
Gårdagen blev riktigt trevligt. Var himla roligt att träffa min bror och min far + linda. Blev att vi for åt frukost/lunch på eastern palace som måste vara den godaste kina restaunrangen i Umeå. De har en jättegod buffe så är man i Umeå och aldrig varit där så måste man gå dit och pröva. Men dock är det inte så värt gå dit på kvällen för blir samma buffe mycket dyrare. Men på lunch då är det absolut värt det.
Sen gick vi på stan en stund och pappa hittade ett par nya solglasögon som var riktigt snygga och ett par super söta toffler åt den lilla som kommer i November ska ta kort senare och lägga ut bild på dem tänkte jag :)
Blev även en sväng till North bike eller vad det heter. Det är en motorcykel affär här i Umeå, som har riktigt snygga motorcyklar. 
Sen blev det åka till oss och brorsan och pappa hjälpa oss att sätta upp tre lampor + att jag fick leka lite elektriker var ganska kul faktiskt. 
Sen var klockan väldigt mycket så det blev dags för dem att åka mot Skellefteå igen. Alltid lika tråkigt när dem måste åka. Men alltid lika kul när dem kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått:

Trackback