Paper

Hejsan!
Nu sitter jag hemma hos pappa och har typ nyss kommit hit eftersom vi var tvungna att först köra till stan för att hämta nycklar, fara tillbaka till stugan och låsa och sen tillbaka till stan. Och det tar ett bra tag att köra bil idag eftersom det snöar jättejätte mycket och det var inte alls kul att köra. Sen så har de inte skottat vid stugan så då måste man köra försiktigt samtidigt som man måste tänka på att man inte ska fastna.

Men nu ska jag åter gå till mitt pluggande på paper, det är faktiskt ganska intressant. Men det är dock inte lätt att skriva, vet riktigt inte hur jag ska skriva och hur jag ska lägga upp mitt skrivande. Men nu ska jag inte tråka ut er med mitt pluggande, ni har säkert bättre för er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått:

Trackback