Karantän för min del!

Hejsan!

Sitter här och försöker plugga till tentan jag har på torsdag, men det går verkligen inte bra. Mår inte alls bra, när jag läser, sitter vid dator eller ser på tv. Så imorgon har jag fått tid för att göra en synundersökning, så jag får se om det är så att jag behöver glasögon.
Får hoppas att det ger något, man kan ju alltid hoppas så man slipper ha ont i huvudet hela tiden när jag plugger. Eller bara att det är något som gör att jag har haft ont i huvudet flera dagar i rad som slutar nu! Går inte alls att plugga, kan inte konsentrera mig när jag har så ont i huvudet!

Så ska nog gå i karantän, där det inte finns någon elektronik eller något att läsa! Så man inte får så förbaskat ont i skallen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått:

Trackback