Jag saknar dig

Hejsan!

Nu har jag pluggat en stund idag, men orkar inte plugga mer eller har pluggat nog för idag och ska börja läsa för tentan imorgon. Känner mig inte alls så peppad på det, men de måste göras.

Men nu ska jag sätta mig och se fortsättningen på filmen Jag saknar dig. Ojoj kunde inte se klart den igår för jag grät så himla mycket att vi var tvugna att stänga av den. Men nu ska jag se fortsättningen på det, för den är så himla bra!! Jag rekomenderar den STARKT!


Egentligen skulle det vara en bild på mig, men min nya mössa jag köpte igår. Men vet ej hur man her igång bluetooth på min Mac så det blev inge av. Får kanske blir imorgon istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått:

Trackback