Dag 2 – Min familj

Min familj: Består av väldigt många underbara och viktiga människor för mig. Den består av: Min underbara pojkvän Daniel, som betyder så himla mycket för mig <3 Jag älskar dig så himla mycket <3 Tack älskling för du alltid finns här för mig. I somras bestämde sig jag och min pojkvän att vi skulle göra en tillökning i familjen, så vi skaffade oss vår underbara katt Rasmus, som nu har bott med oss sedan i somras. I Skellefteå bor resten av min underbara familj. Min pappa som alltid finns där för en när man behöver det och alltid hjälper oss när vi behöver det. Tack för att du stället upp och för att du har hjälpt oss att flytta. Min mamma som har hjälpt mig under åren när andra inte har gjort det. Tack mamma för att du har funnit för mig. Min syster som har hjälpt mig genom många svåra stunder av mitt liv och som har funnit där, när ingen annan har gjort det. Tack för att du finns här för mig och för att du har hjälpt mig. Min bror som flitigt kommer till Umeå och hjälper oss med vad vi behöver. Det betyder väldigt mycket, om inte du hade kommit så tror jag inte vi hade kommit så långt med vår flytt till Obbola eller vår flytt till Mariehem. Tack för all hjälp Måste ju bara tilläga att man har ju den bästa familjen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått:

Trackback