Dag 1 - Om mig själv

Om mig själv:
Jag heter Cecilia Lundberg och bor med min pojkvän i Umeå på Mariehem. Kommer ursprungligen från Skellefteå, men bor nu förtiden i Umeå och har bott där i ett halv år ungefär. Har bott på Mariehem ungefär 1 månad, bodde förre det i Obbola men både jag och min pojkvän kände att vi ville komma närmare Umeå för att han ska han närmare kompisarna och jag ville ha närmare kompisarna och universitet.
Jag pluggar på förskollärarprogrammet på Umeå universitet och har än så länge gått 1 termin och känner verkligen att det är ett program för mig.
Jag jobbar på coop forum men är anställd av manpower och trivs väldigt bra där, dock har ju hunnit jobba så mycket där för jag började nyss jobba där. Förre jag blev anställd på Manpower jobbade jag på Online och var telefonförsäljare, det var dock verkligen inget för mig blev tokig på att bara sitta still i flera timmar.

Nu vet jag inte så mycket mer vad jag ska skriva! Det var väll lite grann om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått:

Trackback