Tokig

Jag tror jag håller på att bli tokig. Försöker sitter och ändra min design på bloggen. Men har verkligen inte kommit långt. Ska försöka ändra bakgrundsbild men det blir verkligen inte bra.
För jag vill bara ha en bakgrundsbild och vill inte att den ska repetera sig. Men då blir inte den bilden över hela bloggen utan bara i ett hörn. ÅH jag vet inte hur man ska fixa så det bara blir en bild över hela bakgrunden.
Någon som vet hur man gör??
Vill så gärna göra om min blogg, men blir ju ingenting om jag inte får till den där förbaskade bakgrundsbilden. 
Nej nu ger jag upp för ett tag kanske försöker senare igen... 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det var länge sedan jag höll på med bloggdesigns, men testa klistra in detta i stilmallen och se om det fungerar :)

body {
margin: 0px;
padding:0px;
background: #FFFFFF url(KLISTRA IN URL TILL BAKGRUNDEN)no-repeat;
background-repeat: no-repeat;
background-position: center center;
background-attachment: fixed;
margin:0;
padding:0px 0 14px;
text-align:center;
color:#000000;
}

2012-12-02 @ 19:52:56
URL: http://lesofia.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått:

Trackback