Promenad

Idag har jag inte hunnit göra så himla mycket. Har varit på en liten promenad eller jag följde Älsklingen en bit till stan och sen gick jag tillbaka.
Och nu sitter jag här och skriver men går inte riktigt så bra när jag har en katt som ligger iväg och verkar gilla att ligga där. Fast kan ju inte annat än att tycka att han är riktigt söt.

Men nu ska jag börja städa lite och börja skriva på min VFU uppgift som jag har. Så de blir gjort någon gång, sen ikväll blir det att baka knäck eller när älsklingen kommer hem igen

Nu börjar det faktiskt likna något har hemma, så sen tänkte jag lägga upp lite bilder på hur lägenheten ser ut. Så ni också kan få se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått:

Trackback