Oj det var länge sen!

Oj nu var det en vecka sen jag skrev, men har inte alls haft tid att skriva. Har varit hos killens mamma och där har jag inte haft tid att skriva och nu har vi varit hos pappa sen i fredag och här har vi inte haft tid att skriva.

I år har jag och killen firat jul hos pappa eftersom det är sista året i huset så ville vi fira jul här. Ja nu är det inte länge kvar innan pappa flyttar från huset, känns lite tragiskt men det bli bäst så för det blir för mycket för pappa med både hus och stuga.

Sen dagen efter firade vi jul med min mamma och morfar. Hemma hos Roger, det var riktigt trevligt, men var redan då dock less på julmaten. Blir lite mycket julmat när man ska fira jul hos många.

Sen har vi sovit ganska mycket i pappas stuga, har varit riktigt skönt att bara kunna ta det lugnt. Har bubblat lite i pappas bubbel pool dock vart det väldigt kallt att sprunga ut till den :S 

Och imorgon blir det att fara till Boden och bada på Nordpolen. Jag längtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått:

Trackback