Jobb!!

Okej de var ett väldigt bra tag sen, sen jag skrev. Men de är så mycket att göra nu förtiden och man är så himla trött efter att man har varit på dagis hela dagen så man orkar inte så mycket när man kommer hem.

Men ja nu har vi bott på Mariehem i en vecka, känns toppen!
Och måste ju berätta en bra nyhet, igår var jag på arbetsintervju på Manpower och kan ni gissa. Jag fick jobbet på en gång!!! Så på fredag börjar jag på inskolning eller vad man ska kalla det. 
Ska börja jobba på Coop Forum som varuplockare. Känns mycket bättre än att jobba på Online måste jag säga.

Sen har jag ju varit på dagis nu i tre dagar i Obbola och det är helt underbart! Är så himla skoj. 

Sen har även pappa och brorsan varit här och hjälpt oss att flytta ännu mer saker så nu är det tomt i Obbola! Nu är det bara att packa upp alla våra saker i denna lägenhet för de har vi inte riktigt hunnit än. Har knappt orkat göra något efter jag har kommit hem. Har typ somnat varje dag efter jag har kommit hem.

Men nu ska jag äta mat med älsklingen och sen ska vi nog packa upp lite och för hoppningsvis ska vi ha en myskväll ikväll. Hoppas alla ni andra får en bra lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått:

Trackback