1 December

Hej!
Ännu en dag närmare helgen!
Snart ska jag börja gå mot bussen börjar tidigt idag, så det är därför jag är vaken så här tidigt. 

Idag är det den 1 December och idag börjar julkalendern! Den måste man ju bara se, det är ju som en tradition att följa julkalendern varje år. Det känns dock inte som det är December för de har fortfarande inte kommit någon snö alls, det är helt tomt på backen förutom alla löven och regnet som ligger där men ingen snö.
Snart är det änligen jullov eller vad man ska kalla det. Det går ju inte riktigt att kalla jullov eftersom jag fortfarande kommer ha en stor hemuppgift att göra då. Men alla andra som har det, har de snart.
Men nu ska jag göra mig klar för att gå mot bussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått:

Trackback